Bäst i test - när målet är konvertering!

Att sälja produkttester och få fler prenumeranter är det största och viktigaste målet med webbplatsen för Råd & Rön. Vi samarbetar tätt tillsammans för att löpande optimera köpflödet och öka försäljningen av tester och medlemskap.

Ett samarbete sedan 2022

Råd & Rön är ett bra exempel på våra långvariga kundrelationer. Redan 2002 påbörjade vi vårt första projekt tillsammans med Råd & Rön och sedan dess har samarbetet utvecklats.  Idag arbetar vi tätt tillsammans i vidareutveckling av webbplatsen med testning, mätning och optimering där målet inställt på konvertering är centralt.

Sublime har levererat robusta lösningar åt vår webbplats i många år. De är lättjobbade och förstår vår organisations specifika begränsningar och möjligheter.

Hampus Engstedt Beställare, Råd och Rön

Om Råd&Rön

Råd & Rön är en tidning som vill förenkla sina läsares vardag med klara och raka besked om varor och tjänster. Tidningen har getts ut sedan 1958 och är en av ytterst få tidningar utan annonser. Råd & Rön har en unik tillgång till den kunskap som finns inom testorganisationen International Consumer Research and Testing, ICRT, samt inom den egna ägarorganisationen Sveriges Konsumenter.  

Hör gärna av dig till oss!

Kanske är det början på ett långvarigt och framgångsrikt samarbete.

/Mia Kim, VD & grundare