Senaste nytt från Sublime!

Av Sublime | 27 nov 2018 |

Specialiserade på Episerver CMS och DXC

Sublime är Episerver Premium Solution Partner och specialiserade inom CMS och DXC
Av Karolina Södergren | 9 okt 2018 | Nyheter

Ny företagswebbplats för Trygghetssiftelsen

Vi har fått förtroendet av Trygghetsstiftelsen att vara en del av deras digitala process. Vi har ett helhetsperspektiv över deras kundresa från externwebb till minasidor som är verktygen för deras kunder och konsulter.
Av Karolina Södergren | 28 maj 2018 | Nyheter

Så blir fler pensionärer digitala

Vi har fått möjligheten att genomföra ett grundligt utvecklingsarbete tillsammans med PRO (Pensionärernas riksorganisation). Målet är att utveckla organisationens digitala strategi.
Av Karolina Södergren | 18 maj 2018 | Nyheter

När behoven står i fokus - Behovsanalys Region Gotland

Vi fick äran och möjligheten att hjälpa Region Gotland med en behovsanalys av ett Intranät. Utmaningen här var bland annat att kunden har väldigt olika typer av verksamheter och vi ville inte missa några viktiga behov.
Av Sublime | 17 maj 2018 |

Nytt intranät för SOS Alarm

SOS Alarm lanserar nu en tredje version av sitt affärskritiska intranät
Av Sublime | 11 maj 2018 |

Ny webbplats för Frisörföretagarna

Av Sublime | 25 apr 2018 | Nyheter

Radiotjänst bygger om!

Sublime har hjälpt Radiotjänst med en redesign av sin hemsida. Omgörningen syftade till att skapa en mer mobilvänlig och lättnavigerad webbplats.
Av Karolina Södergren | 12 apr 2018 | Webbplats, Förstudie, Blogginlägg

Är er webbplats en kostnad eller tillgång?  - 3 tips för dig som vill bygga ny webb.

Det är i användandet som effekt uppstår. När ett system, funktion eller lösning används på ett sätt som verksamheten önskar uppstår nyttan. Vi vill att det vi/du bygger ska generera nytta. Därför har jag samlat 3 tips för dig som funderar på att utveckla en ny eller vidareutveckla befintlig webbplats.
Av Sublime | 11 jun 2017 | Nyheter

alfort.se

Under våren 2017 lanserade Alfort & Cronholm en ny version av www.alfort.se, med ökat fokus på konvertering samt bättre tillgänglighet och ny grafisk utformning.
Av Sublime | 10 maj 2017 | Nyheter

Episerver utmanar

Episerver Commerce-plattform har fått ett nytt erkännande av analyshuset Gartner i deras senaste rapport och positioneras som utmanare i deras ”magiska kvadrant”.
Av Sublime | 4 apr 2017 | Nyheter

Äntligen har Nobia en ny webbplats!

Vi har under hösten och vintern hjälpt Nobia att ta fram ny webbplats som lanserades den 3 april.
Av Sublime | 4 apr 2017 | Nyheter

Trygghetsstiftelsen lanserar nya Mina sidor

4 april lanserade Trygghetsstiftelsen nya versionen av mina sidor.
Av Sublime | 28 okt 2016 | Blogginlägg

Köpprocessen - Vad är det?

En process som en person ofta genomgår inför ett köp, det handlar om att först bli medveten om en produkt eller tjänst, gå igenom en övervägande fas för att sen faktiskt köpa en produkt eller tjänst. Med kunskap om dessa tre steg kan du enklare förflytta icke kunder till kunder.
Av Sublime | 27 okt 2016 | Seminarium

Digital strategi för organisationer att öka medlemmarna

Seminariet hölls den 30 november och talare var bl a PRO och Företagarna. Seminariet vände sig till de som arbetar med/inom stora rikstäckande medlemsorganisationer för att diskutera de frågor som man vanligtvis brottas med.
Av Sublime | 21 okt 2016 | Blogginlägg

Inbound marketing – Vad är det och vad gör man för att lyckas med det

Inbound marketing börjar bli ett allt mer känt begrepp bland marknadsförare och syftar till att attrahera besökare till er webbplats och fånga deras intresse.
Av Sublime | 16 okt 2016 | Blogginlägg

Hur du sätter upp mål som skapar nytta för verksamheten

De flesta organisationer har mål som ska föra verksamheten framåt. Ledningen har ofta en väldigt tydlig bild över vad det är som ska uppnås och i affärsplanen är det ofta fokus på lönsamhet och andra nyckeltal. Siffrorna presenteras på en kick-off och medarbetarna - som ska vara kreatörerna av framgången - förväntas bli engagerade och triggas igång på detta. Kanske fungerar det för några, kanske inte.