Senaste nytt från Sublime!

Av Sublime | 20 feb 2019 | Nyheter

Råd & Röns svarta lista är numer en svart lista

Designlyft för Råd & Röns svarta listan
Av Sublime | 6 feb 2019 | Nyheter

Leveriet

Stads- och fastighetsutvecklaren Atrium Ljungberg tar paketutlämning till en ny nivå!
Av Sublime | 29 jan 2019 | Nyheter

Servicenter

Hur kan man erbjuda sina hyresgäster en hög och jämn nivå på fastighetsservice när man som fastighetsägare finns på fyra stora orter med sammanlagt ca 20 områden?
Av Sublime | 28 jan 2019 | Nyheter

Söderhallarna

Hela Söderhallarna vid Medborgarplatsen står inför en omfattande renovering och ombyggnad under de kommande åren. Först ut var dock webbplatsen som relanserades i en ny förpackning lagom till advent 2018.
Av Sublime | 24 jan 2019 | Blogginlägg

Effektdriven design

Man skapar inte WOW-känslan om man saknar tydligt effektmål!
Av Sublime | 22 jan 2019 | Blogginlägg

PWA (Progressive Web Applications)

– en samling nya features i moderna webbläsare
Av Sublime | 17 jan 2019 | Nyheter

Facelift för cederquist.se

Under hösten har vi arbetat ihop med Cederquist för en facelift av deras webbplats
Av Sublime | 18 dec 2018 | Nyheter

Sublime är med i Årets byrå

För första gången deltar Sublime i en byråtävling. Det var på tiden!
Av Sublime | 27 nov 2018 | Nyheter

Specialiserade på Episerver CMS och DXC

Sublime är Episerver Premium Solution Partner och specialiserade inom CMS och DXC
Av Sublime | 25 nov 2018 | Seminarium

Välkommen på julmingel med extra allt!

2018 års julmingel gick av stapeln den 6:e december. Vi bjöd på jultapas, julgodis, julmust, vin och julöl samt ett gäng spännande dragningar med bland annat Episerver som gästade oss och pratade om deras roadmap framöver.
Av Karolina Södergren | 9 okt 2018 | Nyheter

Ny företagswebbplats för Trygghetsstiftelsen

Vi har fått förtroendet av Trygghetsstiftelsen att vara en del av deras digitala process. Vi har ett helhetsperspektiv över deras kundresa från externwebb till minasidor som är verktygen för deras kunder och konsulter.
Av Karolina Södergren | 28 maj 2018 | Nyheter

Så blir fler pensionärer digitala

Vi har fått möjligheten att genomföra ett grundligt utvecklingsarbete tillsammans med PRO (Pensionärernas riksorganisation). Målet är att utveckla organisationens digitala strategi.
Av Karolina Södergren | 18 maj 2018 | Nyheter

När behoven står i fokus - Behovsanalys Region Gotland

Vi fick äran och möjligheten att hjälpa Region Gotland med en behovsanalys av ett Intranät. Utmaningen här var bland annat att kunden har väldigt olika typer av verksamheter och vi ville inte missa några viktiga behov.
Av Sublime | 17 maj 2018 |

Nytt intranät för SOS Alarm

SOS Alarm lanserar nu en tredje version av sitt affärskritiska intranät
Av Sublime | 11 maj 2018 |

Ny webbplats för Frisörföretagarna

Av Sublime | 25 apr 2018 | Nyheter

Radiotjänst bygger om!

Sublime har hjälpt Radiotjänst med en redesign av sin hemsida. Omgörningen syftade till att skapa en mer mobilvänlig och lättnavigerad webbplats.
Av Karolina Södergren | 12 apr 2018 | Webbplats, Förstudie, Blogginlägg

Är er webbplats en kostnad eller tillgång?  - 3 tips för dig som vill bygga ny webb.

Det är i användandet som effekt uppstår. När ett system, funktion eller lösning används på ett sätt som verksamheten önskar uppstår nyttan. Vi vill att det vi/du bygger ska generera nytta. Därför har jag samlat 3 tips för dig som funderar på att utveckla en ny eller vidareutveckla befintlig webbplats.
Av Sublime | 9 apr 2018 | Seminarium

Nyheter i Episerver

Sublime bjöd in till frukostseminarium torsdagen den 31 maj 2018, för att metodiskt gå igenom ett antal nya smarta funktioner i Episerver, och dessutom pedagogiskt visa hur man som redaktör kan arbeta med dessa.
Av Sublime | 25 sep 2017 | Seminarium

Episerver Campaign – Förhöj kundupplevelsen med automatiserad marknadsföring!

Sublime bjöd tillsammans med Episerver in till ett kostnadsfritt seminarium onsdagen den 22:a november 2017. Seminariet handlade om Episerver Campaign. En produkt från Episerver som möjliggör en smartare och mer affärsdriven dialog med era kunder.
Av Sublime | 11 jun 2017 | Nyheter

alfort.se

Under våren 2017 lanserade Alfort & Cronholm en ny version av www.alfort.se, med ökat fokus på konvertering samt bättre tillgänglighet och ny grafisk utformning.
Av Sublime | 10 maj 2017 | Nyheter

Episerver utmanar

Episerver Commerce-plattform har fått ett nytt erkännande av analyshuset Gartner i deras senaste rapport och positioneras som utmanare i deras ”magiska kvadrant”.
Av Sublime | 4 apr 2017 | Nyheter

Äntligen har Nobia en ny webbplats!

Vi har under hösten och vintern hjälpt Nobia att ta fram ny webbplats som lanserades den 3 april.
Av Sublime | 4 apr 2017 | Nyheter

Trygghetsstiftelsen lanserar nya Mina sidor

4 april lanserade Trygghetsstiftelsen nya versionen av mina sidor.
Av Sublime | 28 okt 2016 | Blogginlägg

Köpprocessen - Vad är det?

En process som en person ofta genomgår inför ett köp, det handlar om att först bli medveten om en produkt eller tjänst, gå igenom en övervägande fas för att sen faktiskt köpa en produkt eller tjänst. Med kunskap om dessa tre steg kan du enklare förflytta icke kunder till kunder.
Av Sublime | 27 okt 2016 | Seminarium

Digital strategi för att öka medlemsantalet!

Seminariet hölls den 30 november och talare var bl a PRO och Företagarna. Seminariet vände sig till de som arbetar med/inom stora rikstäckande medlemsorganisationer för att diskutera de frågor som man vanligtvis brottas med.
Av Sublime | 21 okt 2016 | Blogginlägg

Inbound marketing – Vad är det och vad gör man för att lyckas med det

Inbound marketing börjar bli ett allt mer känt begrepp bland marknadsförare och syftar till att attrahera besökare till er webbplats och fånga deras intresse.
Av Sublime | 16 okt 2016 | Blogginlägg

Hur du sätter upp mål som skapar nytta för verksamheten

De flesta organisationer har mål som ska föra verksamheten framåt. Ledningen har ofta en väldigt tydlig bild över vad det är som ska uppnås och i affärsplanen är det ofta fokus på lönsamhet och andra nyckeltal. Siffrorna presenteras på en kick-off och medarbetarna - som ska vara kreatörerna av framgången - förväntas bli engagerade och triggas igång på detta. Kanske fungerar det för några, kanske inte.