Råd&Rön

Utveckling / Konvertering

Bäst i test! - När målet är konvertering

Att sälja produkttester är det största och viktigaste målet med webbplatsen för Råd & Rön. Därför har webbplatsen stort fokus på konvertering och lyfter hela tiden upp testerna och möjligheten att köpa tester för besökaren.

Råd & Rön är ett förträffligt exempel på Sublimes långsiktiga relationer, redan 2002 påbörjade vi vårt första projekt tillsammans med Råd & Rön och sedan dess har samarbetet utvecklats. Idag arbetar vi tätt tillsammans i vidareutveckling av webbplatsen där testning, mätning och optimering med målet inställt på konvertering är centralt.

Se Radron.se

Några ord från Råd & Rön

Sublime har levererat robusta lösningar åt vår webbplats i många år. De är lättjobbade och förstår vår organisations specifika begränsningar och möjligheter

Om Råd & Rön

Råd & Rön är en tidning som vill förenkla sina läsares vardag med klara och raka besked om varor och tjänster. Tidningen har getts ut sedan 1958 och är en av ytterst få tidningar utan annonser.

Råd & Rön har en unik tillgång till den kunskap som finns inom testorganisationen International Consumer Research and Testing, ICRT, samt inom den egna ägarorganisationen Sveriges Konsumenter. 

Några ord från Sublime

Det som gör det extra roligt att arbeta med Råd & Rön framförallt i förvaltning är att kunden själva har ett tydligt fokus mot mål och konvertering, vilket gör mätning, optimering mer spännande.